Två tatueringar rikare

Vaknade och var jättepigg idag efter att ha kollat på 90210 igårkväll innan jag somnade. Bestämde mig för att se alla avsnitt från första början så nu har jag något att göra haha. Har inte följt det så himla bra så nu jäklar ska jag hänga med! 

Idag gick jag och A ut och gick en sväng och då förbi tatueraren och det var öppet och där inne satt en tjej och en kille så jag sa att jag vill tatuera mig och vad jag ville göra och tänkte fråga om jag kunde göra det någon dag denna vecka men nej då jag gjorde de på en gång med A i knät satt vi där och lekte och det var så skönt. 

Innan har jag känt lite men nu kände jag knappt att han höll på och då var jag livrädd för att de skulle göra så jäkla ont bakom örat där en blev placerad men nej då! Så nu sitter jag här 70 euro (ca 640 kr fattigare) men två tatuerinar rikare! De känns ju inte helt fel måste jag säga! De blev två saker jag velat göra hur länge som helst dels en g-klav och den hamnade bakom örat och så en palm eftersom jag älskar palmer på sidan av handleden typ! 

Bilder kommer någon dag! Så länge får ni nöja er med denna!





Kommentarer
Postat av: Sara

åååh 90210 visst är det bra!!! :D Följer också alla säsonger nu ;)

Har du gjort tatuering. du måste visa snart :D

2011-10-03 @ 15:18:22
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/
Postat av: madleneriksén

hej, jag ska åka till thailand snart, och då ska jag tatuera mig på ryggen , sen på foten där du gjorde, du sa att det inte gjorde ont är det säkert?;o och vad beyder det ?:) och en fråga till hr du tatuerat dig på ryggen/nacken? tacksam för svar. KRAM

2011-10-15 @ 20:37:52
URL: http://madeleneriksen.blogg.se/
Postat av: madleneriksén

ao semster , men har även vänner där!



okej , det är så sjukt snyggt med tatueringar tycker jag , eller ja inte överdrivet mycket men ah du fattar, jag ska skriva madelen eriksén(L) på ryggen eller mellan skulderna och på foten ska jag skriva , la familja och ett litet kors, familj alltså fast på italenska! längtar som tusan!:D

2011-10-16 @ 15:49:01
URL: http://madeleneriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0