Vilken runda!

Herregud hur kunde jag glömma att kissa innan jag gav mig ut på löprundan?? Det är det sista jag gör jämt innan jag ger mig ut för annars vet jag att jag blir kissnödig och då är det omöjligt att springa och idag var jag inte alls sugen på att springa men gav mig ut och efter 10 min ungefär höll jag på att kissa på mig så va tvungen att stanna och gå vidare och så gick de över och så började jag springa igen och så kom det så det blev inte mkt springning för mig idag. Fick gå en sväng ist tills jag inte kunde hålla mig mer så jag va tvungen att gå hem och kissa.

Då tänker säkert några av er iaf min pappa, varför kissade du bara inte ute? Nej för det är det värsta jag vet verkligen! Så de får bli en runda imorn med tror jag och då ska jag kissa innan! 

Dagens händelse haha.. 

Nu sitter jag och väntar på att M ska lägga barnen så vi kan sätta oss och glo på tv resten av kvällen! Nu är de bara två dagar kvar sedan är barnens mormor här! Får se hur det går, A har bara träffat henne några dagar runt jul och då va hon typ max 2 månader. Hoppas de blir en lugn kommande vecka för mig och jag kan göra lite saker utan A kanske ;) haha.



Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ledsen för sent svar men tusen tack snälla du vad glad jag blir. Hoppas att du får en fin dag! KRAM

2011-10-28 @ 10:26:31
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0