21 år

Nu har jag levt i 21 år! Känns inget speciellt, lite gammalt bara men så äre ;)

Har fått massa grattissms telefonsamtal och grejer idag :) Började dagen med att spela tennis med Ulla iaf. Vidare hemåt och I är mer uppspelt än jag är för att det är min födelsedag haha. Hon pratar om tårta och tårta och sådana grejer hela tiden haha. 

Jobbar lite nu på dagen också, inte så jobbigt dock bara I och jag hemma så vi kollar film och slappar då jag känner mig seg i kroppen efter all träning denna vecka haha. Otränad? JA! 

Idag ska vi iaf äta paj och denna gången har M köpt ananas bara för att jag tkr om det så det blir hälften äpple och hälften ananas antar jag då R inte tkr om ananas och det vore ju taskigt om han inte skulle få någe. 

Men denna dagen måste jag ändå säga ett STORT GRATTIS till världens bästa FARFAR som fyller 70 år idag och just nu befinner sig på någon kryssning eller någe liknande! Ha en bra dag!! 


Ett år sedan på våran födelsedag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0