25 exakt

det är så nära nu och det känns så konstigt men så bra. :) hahahah

Idag har jag städa och plockat i ordning lite på mitt rum då det har sett ut som jag vet inte vad i mina garderober så nu är det fint igen och jag hittar mina kläder. Får dock se hur länge det håller sig så ;)

Nu på kvällen var jag i lekparken en sväng med barnen och efter det blv det badkaret för de båda två och sedan somnade A och efter det käkade I och jag middag och efter det la hon sig direkt i sängen utan protester och somande inom 10 min. Det har nog aldrig hänt på mina 6,5 månader här tror jag inte. Det var tyst och ensamt innan kl 22.00. Föräldrarna är och spelar paddel, äter middag och så med några kompisar idag så jag är själv nu. underbart.

Tror hon ville lägga sig direkt bara för imorn börjar äntligen skolan. Det ska bli så jäkla skönt tror nog vi måste va ifrån varandra lite och inte va och tjata på varandra hela dagarna haha. Dock så går hon bara till 13 om dagarna nu hela september tror jag det är. Det får inte mat i skolan förrän i oktober. Konstigt men så äre.

Blir stek och lek i solen med A imorn här hemma på terrassen eller på stranden, det återstår att se! Har nog lite att fixa med under dagen så blir nog här hemma! Lite tvätt som ska tvättas och vikas och så. 

Nehe, om man ska kolla om man hittar någe bra program på tv:n kanske innan jag somnar! Har inte sovit siesta idag så det blir nog sängen snart för min del tror jag. 

Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0