Bikinisar

Nästan alla (framför allt tjejer) älskar väl typ att shoppa, lika så jag! Därför vet väl alla att man kommer in i vissa perioder i sitt liv när man känner för att bara handlar t.ex. väskor, klänningar, skor m.m.

För massa år sedan hade jag det för lång halsband, sedan blev det sjalar, efter det skor, efter det en viss färg och nu de senaste två åren efter jag slutade skolan har jag vart ganska så galen i skor och väskor. Nu när jag bott utomlands i snart ett år så har jag blivit galen men verkligen GALEN i bikinisar! Det är väl egentligen inte så konstigt då jag nästan har bott i det hela tiden! 

Tänker på det när man går på en strand med hur mkt folk som helst att det är inte många som har samma bikini, tänk vad många olika det finns, härliga, häftiga och rent utsagt ascoola modeller och färger. Jag älskar bandeau-modellen och kan säga att jag har nu bara fem olika här som går att använda har lämnat av några st på vägen och känner att jag vill ha nya då jag går i det så ofta. Dock blir det mindre och mindre nu kanske om ca en månad men ändå! 

Därför beställde jag några som just nu befinner sig i Sverige tror det är typ fyra olika överdelar och några underdelar! Det var ett tag sedan och hoppas det kommer hit till mig snart. Nu sitter jag här de sista timmarna på min födelsedag och kände att jag ville ge mig själv en present. Får man känna så? Jag klickade iaf hem några fler nu. ups. Men så är läget iaf! Man kan väl inte få för mkt av en sak??

Vad kan jag säga än att jag har blivit galen i det! Har gått omkring i bikini nu varje dag sedan mitten av maj och då kan jag säga er att man är ganska trött på de man nu har och det är ju alltid kul med nya färger och mönster! Ser fram emot att få testa de nya godsakerna! 

Vet ju att de någon gång kommer till användning, inte så att jag tänkt va i Sverige så länge när jag väl kommer dit liksom. 


En strandbild bara för det! Står dock helt snett och vint så jag vet inte hur jag ser ut men men. 





Lång inlägg men ändå! På tal om att jag haft en underbar födelsedag så måste det väl tilläggas att min spanska familj sjöng för mig på spanska och jag fick presenter (trosor, bh, linne), kort, god mat och dricka. Vad kan jag säga mer än att det har vart en toppendag :)

Nu ska jag sova. Imorn blir det posten, har två paket som väntar på mig och så vidare till någon fotoaffär och kolla om man kan fixa pass och legfoto då det går ut snart sedan hem laga mat, käka och vidare ner på stranden har jag tänkt!

Buenas noches! 



Kommentarer
Postat av: Maja

Fan vad jag blir avundsjuk på att du har detdär underbara vädret och den underbara naturen varje dag!! Morr

Dock älskade jag bikinin längst ner. Svarta med blommor. Superfin! :)

2011-09-08 @ 13:56:44
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: sabina

oh vill också ha sol o bad

2011-09-08 @ 20:52:47
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0