Cykelhjälm, vad är det?

Vart ute nu på kvällen med alla utom M som jobbar slutade nyss. I tog cykel och jag hade A. Det är verkligen INGA barn som har cykelhjälm här. Hemma har man ju det och verkligen alla. Ser man ett barn utan tänker man typ, vilka föräldrar eller något liknande. Händer det att man ser ett barn med hjälm här blir man typ chockad! 

Fattar inte varför man inte har det? Ramlar man och slår sig kan det ju gå illa! Jag hade nog velat att mina barn hade det iaf men det är väl bara så att man har inte det här. Konstgt om jag får säga det!

Nu sitter jag och hoppas på att M kommer hem med någon god mat snart, typ snäckor eller något gott! Är sugen på en mysig kväll ute på terrassen med vin och grejer! Men det återstår att se! 

Nu ska jag ta mig min tredje coronita för denna dag och nu ska jag trycka i en citron också för det kan ju va det godaste som finns :) Det är helg så! Vi har faktiskt inte druckit någe alkohol under denna vecka så vi har blivit lite bättre på den fronten! haha ;)

Ha en bra kväll för det ska vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0