Ensam söndag eller inte?

Det är frågan det. De andra drog till flygplatsen nu för att lämna av Max som åker hemåt Sverige nu igen efter 10 dagar här i värmen! Jag vaknade precis och vet att de iaf är borta ca 5 timmar. Får se om de åker hemåt hit efter eller om de stannar till i La Manga hos hans föräldrar. Vore gött om de gjorde de så jag kan få en heldag för mig själv. Känner att det vore skönt just idag då jag haft någon hela tiden nu en bra stund.
Jag ska iaf åka till någon mysig strand idag hade jag tänkt och bara slappa och ha det gött! Låter inte helt fel tkr jag! Klarblått och skönt ute så hoppas det håller i sig hela dagen!

Igår natt efter regnet så vaknade jag och frös och det var för härligt att kunna gå upp stänga av fläkten och ta på sig påslakanet. Det var ett tag sedan. Igår kväll satt vi till och med ute och kände att man rös till lite ibland eftersom att luften blivit mkt friskare nu. På väg att bli lite svalare kanske?? 

Jag sov iaf denna natten utan fläkten och frös även inatt när jag vaknade till så har legat invirad i påslakanet hela natten och det är så skönt! Nästan så man kan stänga dörren snart också tror jag!
Nu ska jag gå upp, kolla om det finns något man kan äta till frukost och sedan hoppar jag på hojjen! Ha en bra dag allesammans! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vad roligt att du hittade hit. Ja eller hur, visst är det många som gör det! :) Ja det förstår jag, du är i Spanien va? Trivs du? :) Ser härligt ut iallafall! :)



Kram!

2011-09-04 @ 15:47:22
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0