Fem och en halv :)

and I´m so ready for it! :)

Söndag den 4 september och jag hoppade på hojjen och cyklade bort från Aguilas till några mysiga mindre stränder en bit bort och la mig, läste lite i boken, lyssnade på musik och bara hade de hur bra som helst. Käkade lite vattenmelon och badade i havet som är grymt klart! 


Bild från idag!




Nu är jag hemma två stränder senare och har nog lyckas få lite färg idag tror jag! Känns bra! Mer, jag kokade två korvar nyss också och nu ska jag ta med mig boken ut och sätta mig i skuggan och läsa lite i den och ladda inför kvällen. Nu ska jag komma igång med löpningen igen har jag tänkt då det har blivit svalare på kvällarna. Ska bli skönt men det kommer nog va grymt segt nu i början men så äre innan man kommer in i det! 

Igår målade jag mina naglar och det blev vitt denna gång och så många som har det hela tiden och jag kan ju inte säga annat än att jag tror jag gillar det faktiskt hahaha.


Resultatet

Jag har fått på mig ett par bikinitrosor som jag inte använt på hur länge som helst och det är inte samma modell som på de jag haft nu hur länge som helst så ser inte för snyggt ut heller hahaha.


Hett ju ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

MEN BRUN ELLLEEEEER!!

2011-09-05 @ 14:56:19
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0