Filmkväll

Yes och nu ligger jag i sängen och ska släcka efter detta blogginlägget då jag är gryyyymt trött efter allt jag har styrt med denna dag! Hoppas nu bara jag slipper hostattack och kan sova länge imornbitti, inte röra mig innan elva vore skönt! Men de återstår att se. 

M gick lite innan 21.30 då la jag I i sängen läste tre korta böcker och killade henne lite på ryggen sedan sov hon, då kom R hem och då fixade han ägg, korv och lite vi kallar det basura comida (skräpmat) och efter det popcorn och filmen Sin limites (limitless). Så nu har jag också sett en filmen som alla säger är så himla bra och jag kan säga att jag gillade den väldigt mkt! :) 

Så ja, godnatt mina vänner! Buenas noches! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0