Fixardag

Började dagen med att städa och tvätta lite lätt och fortsatte sedan med att gå och handla svamp, paprika, barnmat och lite till dagens matlagning som blev en favorit i repris - kycklinggratäng med spaghetti. Nu har vi precis ätit och det var mkt mkt gott! Nu äre dags för siesta så nu är det lugna huset iaf två timmar framåt typ.

Ikväll har ines och jag bestämt att vi ska gå till stranden och så ska vi köpa glass och äta på vägen hem, blir nog en bra kväll detta ska ni se! :) 

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänkte säga det att du måste ju vara grym på spanska!! :) Fast det finns ju alltid mer att lära. Spanska är ett roligt språk med. Läste det på gymnasiet.



Jag pluggade media management. En utbildning där man kan bli projektledare inom media och lite sånt där. Var inte riktigt vad jag ville. :)



Att plugga något man inte vill i 3 år är ju ganska bortkastad tid så nej. Det får väntas här med ;)

kram

2011-09-06 @ 12:20:14
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0