Hårdaste siestan i världshistorien?

HAHAHAHAHA.. Herregud vad hårt jag sov på siesta idag men det kanske inte är så konstigt efter bara sju timmar sömn (ja jag är van att sova iaf 8-9) och sedan upp spela tennis i nästan två timmar och hem och leka lite med barnen och så äta mat och sedan sova.

Efter att ha sovit en timme (med drömmar och allt) blev jag väckt hörde M sa Sofia! och jag försökte öppna ögonen men det var inte lätt. Hon bara shit vad du sov hårt eller? Jag bara jo tack och så somnade jag om igen hon bara Sofia lyssna på mig, vakna. Då va kl 16.04. Jag bara ja jag är vaken, vad är det typ?!

Hon bara jag hade visst missat att jag jobbar idag 16-22 så jag måste åka nu bara så du vet. Lite väck jag va där eller? Men då fick vi någe att göra denna dag också, gick till stranden och badade och havet va jätteskönt, det svalkade lite. Poolen går de nästan inte bada i längre för den är så kall så havet var mkt nice! Sedan lekparken en stund och sedan hem för bad, middag och läggdags. 

Blev grymt sugen på djungelvrål förut så tur att man har några påsar, öppnade en och de va inte fel ska jag säga er! mumsigt värre! Lämnade restent till M nu när hon snart kommer hem från jobbet! Det kommer hon bli glad för. (Ja, här delar vi på allt svenskt godis vi kommer åt för dt är inte ofta och inte mkt) ;)

Suttit på internet och letat lite saker och kollat runt lite idag och har kommit på ännu en sak jag är sugen på att göra efter detta men det håller jag tyst med ett tag för det är bara någe jag kom på idag men men så äre.

Nu ska jag va social med R ett tag och sova tidigt idag ska jag också göra. Ska käka lite middag snart och sedan ska jag stänga på Svenska Hollywoodfruar och sova! 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej jag har inte behovt gora det men kommer nog fa gora det i jul nar jag aker till sverige. Tror man gor det i Madrid, har hort flera svenskar som aker dit och fixar pass..

2011-09-22 @ 13:59:48
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0