Jag blir tokig

Varför är det så svårt att lyssna för och göra som man säger efter en gång bara? Behöver jag säga mer än att jag inte har en av mina bästa dagar idag eller??? Men så äre, livet kan inte alltid va en dans på rosor! 

Tur är det väl att jag slutar jobba om ca 45 min då ska jag sova siesta sedan ska jag ut och springa tror jag! Måste rensa huvet och få bort all ilska jag samlat på mig efter denna dag!

Men vi har iaf vart på stranden i värmen och badat och solat lite! 

1 och 3 :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jo men precis, det blir ju annat när man bor i språket ;) åh, ska du flytta dit?? Det ser så jädrans härligt ut!!

Haha, ja, jag tänker då ta tid på mig innan jag bestämmer mig för att börja plugga igen ;P



Man kan nog säga att det är höst här ja, nu de senaste dagarna har det ändå varit 20 grader, men det är inte alls samma sommarvärme. Man känner att det är svalare i luften. Löven börjar färgas o ramla med. Hah, bra beskrivning jag gör ;)



Hur är vädret nere hos dig? :)



Kram



2011-09-06 @ 16:01:44
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0