Ledig dag i sängen

Onsdag och jag är ledig, tur det för jag orkar inte jobba så jag kommer ligga i sängen hela dagen och försöka bli återställd. Feber har jag fortfarande, hostan är värre och snorig är jag än. Huvudet håller fortfarande på att sprängas och jag har allmänt ont i kroppen. En positiv sak jag har inte ont i halsen längre iaf. Ställde såklart in tennisen idag och vaknade för ett tag sedan. 

Nu ska jag hoppa in i duschen för febern gör så jag kokar ihjäl och då är de redan 35 grader här så vill inte veta hur varm min kropp är. Så de blir en dag i sängen med serietittande och sånt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja så kommer det äkert att bli ju, man ska aldrig klaga på värmen ;) den saknar jag väldigt mycket nu vill jag lova!! Krya på dig! puss

2011-09-28 @ 13:56:17
URL: http://saragreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0