Mycket tårar kommer det bli

Gud har verkligen inte gjort något alls idag. Visst skönt men va slö man blir. Vart hemma och myst med A och kollat på film bara. Satte mig sedan ute ett tag när solen var på väg ner för att ta in den friska luften och då kom M med en magnum vit tll mig :) Mumsigt värre!

Vi satt ute på terrassen och snackade om allt och ingenting! Och då sa hon det är att det är bara typ 4 månader kvar innan jag åker hem och det kommer bli jobbigt och det kommer bli så mkt tårar då. Mest från mig antar jag sa hon! Det kommer komma många från mig också ska jag säga er! Så bra som jag har haft det/har det här alltså. Men det är självklart att vi kommer hålla kontakten och när de kommer till Sverige och jag är hemma kommer de komma förbi och det är kul! 

När man tänker på det känns det fortfarande helt konstigt att för nästan exakt 7 månader sedan kom jag hit och hade knappt någon aning om vad det var för familj, hur deras vardag såg ut, vad de tkt om att äta, göra och allt! Nu vet jag nästan allt om alla i familjen, helt sjukt! 

Jag vet att när det är spaghetti så äter jag i djup tallrik med gaffel och kniv, M i djup tallrik fast med gaffel och sked och så R han ska absolut INTE ha djup tallrik men han har också gaffel och sked. Jag vet att det värsta R vet är ananas och gå till stranden och att han alltid dricker mjölk med kaffepulver i till frukost och så några kex till det. Jag tvivlade och tänkte att aldrig att de kommer att lära mig äta fisk här nere men redan efter någon dag var det dags för fisk och nu äter vi det flera ggr i veckan och jo det blir godare och godare och vissa gillar jag mer än andra. Skulle kunna räkna upp så mkt saker men ni fattar. 

Jag har även fått grymt bra minne här nere tkr jag. M tappar alltid bort sin nycklar, mobil, glasögon och andra saker och hela tiden så bara Sofia du har inte sett min glasögon? Jag bara jo dom är i den lådan eller på det bordet eller i det rummet osv. Eftersom att jag är hemma så mkt på dagarna och går i varje rum flera gånger om dagen så ser jag hela tiden hennes grejer och vet alltid vart de är när hon frågar. Det har nog inte hänt en enda gång att jag inte sagt vart det är.


:)


Kommentarer
Postat av: adelinn

Åh, det låter helt underbart!!



hur fick du denhär familjen då? jag vill med.

2011-10-04 @ 00:47:31
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0