Nu jäklar ska här bli ändring

Har sagt att jag ska komma igång med träningen igen när de blivit lite svalare och nu har vi kommit dit nästan. Igårkväll började de regna lite och så har de regnat lite i natt också, kanon! 

Jag har bestämt mig att 1 oktober alltså om vad typ 1,5 vecka eller vad det är då börjar det på riktigt och då ska jag verkligen ta tag i vad träning heter. Jag har suttit ute i solen och skrivit ner saker jag ska göra och det är till en början innan man kommer in i det springning med intervaller 2-3 ggr/veckan, tennis en gång i veckan, promenera varje morgon med A, styrketräning - armhävningar, situps, rygglyft, utfallssteg och allt vad de heter. 

Ska även äta lite bättre eller rättare sagt skippa småätandet av chips, kex och sånt! Hoppas att det bara är mkt sånt nu för att det är sommar! Bara dricka alkohol på helgerna (vilket vi har blivit bättre på de senaste veckorna). 

Och då har jag alltså kommit från till att jag ska börja 1 oktober 2011 och hålla på till jul eller tills jag är klar här runt februari 2012 någon gång. Klarar jag det och tycker jag har gjort det så bra som jag velat så ska jag belöna mig själv med något jag verkligen vill ha i klädväg eller något liknande eller en resa! Får se va jag känner för då hel enkelt. 

Så ligger det till helt enkelt!





Kommentarer
Postat av: mathilda

Sv: va kul att du frågar! Jag jobbar på ABC-gruppen och som försäljningsassistent, men med andra ord reser jag runt och säljer studentmössor på skolorna :)

2011-09-24 @ 17:02:03
URL: http://matholda.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Bra att sätta upp lite mål, brukar gå lättare att nå det då. Samt belöning såklart. Lycka till! :)

2011-09-24 @ 17:09:04
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0