Ny vecka

och idag vaknade jag innan jag blev väckt så känner mig pigg :) Bara för det ska jag slänga på mig lite kläder nu sedan tar jag med mig A till stan en sväng, kollar lite och så ska jag köpa några saker som fattas inför dagens matlagning.

Fisk gäller idag med så det blir fiskgryta typ och till efterrätt blir det Helenés ananaspaj som jag tänkte testa på att göra idag. Får se om den blir lika god men det tvekar jag på! Så nu har jag inte tid att sitta här mer! Måste iväg och hinna fixa lite innan 13 då jag ska hämta den andra tjejen! 

Posta brev hem ska jag göra med ja, det får jag inte glömma. Gör det på direkten! Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Emma - photography

Tack! :)

Ja, jag läste det. Kul! :)

Jaså, vad lustigt, annars brukar det ju vara skönt att komma hem. Men du har kanske vant dig där nere nu. Som sagt här är det svinkallt med så. Haha ;)



kram!

2011-09-19 @ 11:29:58
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0