Onsdag

Nu är det en vecka sedan jag fyllde år och hade en underbar födelsedag! 

Vaknade till av R:s väckarklocka i morse vid åtta (ett hemskt tjutande), fattar inte hur han INTE kan vakna av det haha! Då flög jag upp för jag kom ju på att fan det är onsdag idag så jag ska ju spela tennis om en timme! Upp i med lite mjölk och en banan, på med tenniskläderna, sätta upp håret, knyta på sig dojjorna och hoppa på hojjen! 

Framme i perfekt tid så hann slappa lite i skuggan innan det var dags. Kände mig inte alls pigg och sugen på tennis när jag klivit av cykeln där borta! Benen var sletna och huvudet var inte alls med mig. Men det var bara att köra på. 

Nu har iaf mitt racket gjort sitt. Väntat på att strängarna ska gå av sedan jag fick det typ och idag träffade jag på ramen så jag knäckte till det ännu mer och efter det var det sej inte likt. Det lät som man spelade badminton eller något helt konstigt och jag va tvungen att ta i som jag vet inte vad för att få den över på andra sidan haha. Gav upp det så det bor numera i papperskorgen och lånade ett annat av Ulla! Stor skillnad direkt.

Efter 1,5 timme var det dags för det jobbigaste varje onsdagmorgon, att cykla hem. Det är så segt så vet inte vad jag ska ta mig till alltså. Men jag har klarat det men det är precis för så fort jag kommer innanför dörren faller jag ihop typ, byter om till bikini och slänger mig i poolen och idag var den kall - ISKALL!

Nu ligger jag i sängen och ska passa på att sova tidig siesta innan det blir liv i huset! Antar att vi åker till Llunas pool hela eftermiddagen!! 

Btw. så ska Ulla ta med mig till ett ställe ca en timma härifrån någon gång när det blivit lite kallare. Hon har ett av sina barn där (ca 30 år skulle jag tro) och han är skitduktig på tennis så vi ska åka dit spela tennis och paddel och så :) Kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0