Perfekt temperatur

Igår kväll blev det god mat, vin och film ute på terrassen! Idag vaknade jag upp till solsken och vi drog till stranden ett tag. Det började blåsa lite men va skönt. Perfekt väder och stranden har de nu städat för nu har alla turister dragit så det är inte mkt folk där nu och stranden och havet var helt underbart fint. Havet var så himla klart så man såg botten och allt! Himla nice! 

Efter ett tag där drog vi hemåt när det börjad3 blåsa grymt mkt, jag hoppade in i duschen och sedan blev det filmtittande. Törnrosa haha. Dålig film men va gör man inte för barnen hahaha.

Maten idag var iaf paella vilket var mumsigt värre! Glass till efterrätt och nu har jag precis vaknat efter en timmes siesta. Mkt skönt! Blir inte mkt mer av denna dagen tror jag inte, ska sätta mig och läsa lite ute sedan och sen får vi se va som händer. Blir säkert lite gott käk och dricka efter M slutat jobbet idag då det är Max sista dag här.



Kan inte sluta tänka på DET!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0