Poolhäng

Tisdag och vaknade av spring och stoj då alla tydigen hade försovit sej men alla hann till sitt till slut iaf! Återigen klarblå himmel så idag ska A och jag ligga ute i solen och poolen till vi ska hämta I har jag tänkt! Ska bli skönt!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med kycklingen som R köpte med sig hem igår. Grymt sugen på en sak men det är lite lite kyckling för det och så har vi massa pasta kvar sen gårdagen så tror det helt enkelt får bli en kycklingsallad och så en god avocadosås till det! 

Nej vet inte vad jag ska skriva mer nu! Kommer mer sedaan! Ha en bra dag! 


Sötingar som leker för fullt i poolen! Båda två ÄLSKAR att bada!



Kommentarer
Postat av: sofia

ja det är kul och bada så förstår att dom älskar det :D:D:D::D



Kolla in min blogg www.soffiia.myshowroom.se och lämna gärna en kommentar så kommer jag kommentera tillbaka:) Å kanske till och med följa varandra på bloglovin?



Ha en super bra dag:)

2011-09-20 @ 17:36:15
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0