Presenter :)

Imorse klädde jag på I, A och mig själv och vi begav oss ut i kokande värme för att gå till posten som ligger låååångt hemifrån men saker man måste göra så det var bara att börja traska. Hann inte ens ut på gatan innan jag kokade men så äre. That´s life! 

Först stannade vi till i en fotoaffär och jag tog ett kort som jag hoppas jag kan ha iaf till mitt nya leg jag måste fixa på något sätt! Efter det vidare mot posten för att hämta ut två paket. Efter det stannade vi på strandpromenaden och åt glass och I träffade en kompis från klassen så satt där i någon timme så de kunde leka lite och jag passade på att mata A och slappa lite. 

Hemma några timmar senare slängde vi alla av oss kläderna och blötte av oss i vattenslangen utanför! (Ja, poolen håller vi på att tömma för den måste rengöras, får se om vi fyller den igen). 

Jag öppnade paketen och är supernöjd över det jag fick :) Tack så mkt Pernilla, Julia och Marie med fam. 


Spännande! 


En t-shirt, två kort, ett armband med ett hjärta, lakrits och två böcker. Kanonbra! Godiset ska vi äta ikväll säger I haha. Böckerna var perfekt eftersom att jag snart läst ut alla svenska och engelska böcker som finns i huset. Måste väl gå in på spanska sen då antar jag? ;) Och t-shirten satt perfekt och är kanonbra för vädret som kommer om ca en månad! TACK SÅ JÄTTEMKT HÖRRNI!! 


Av min spanska familj fick jag ett silvrigt linne och tre par trosor med Bob Esponja hahah. Bara för jag sa att jag inte hade så mkt trosor innan vi åkte till Mallis så köpte hon dessa på skämt och så sköna dom är eller. Vi går omkring i trosor hela dagarna här så haha. Perfekt! 


Inte dåligt att få så mkt presenter när man bor i ett annat land va haha ;) Duger gott och väl till mig:) + en bh också som M har med till affären idag och ska byta för den var för stor! 


Mitt lilla bord som är fullt med massa kort från er där hemma också! Tack så mkt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0