Pronto pronto

Fredag den 9 september! Vaknade och I hade redan gått till skolan så det var så tyst och skönt! Det var länge sedan haha. A och jag va hemma till kvart i ett då gick vi bort till skolan och hämtade I. A käkade mat, jag slängde in en pizza till I och mig då jag inte hade tid att göra i ordning kycklingen och fixa. 

Nu har jag duschat, målat naglarna och ska bara klä på mig sen är jag redo för äventyr ;) haha. 

Ne, har inte tid att sitta här ska fixa lite frukt till lilla tjejen nu med tror jag så det är gjort och så börjar jag känna mig lite kissnödig också. Bara så ni vet alltså ;)

Ja, men det var allt. Hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; det är ju det värsta när ens favoritkläder blir utslitna med tiden ;)

Coolt att du har flyttat till Spanien och blivit mamma. Det är ju rätt otippat och häftigt om man tänker efter. Hehe.

2011-09-12 @ 08:00:23
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0