Reeeeegn

Ja, igår kväll sa de på tv:n att det skulle regna massa inatt och idag och jag vaknade 03.03 inatt av att det ösregnade och åskade. Lite skönt ju!! Eftersom att vi för tillfället bor i en öken typ så klagar vi inte!!
I morse när jag vaknade var det mörkt ute och I slet tag i mig med en gång och började dansa ute och sjöng att det skulle regna och att hon då skulle få se en regnbåge. Så dt var absolut inga sura miner över vädret idag. Det är så himla skönt ute nu ska jag säga er. Frisk luft!!

4 månader tog det ungefär innan det började men nu jäklar. Kanske är man på väg mot lite kallare väder nu. Just nu känns det lockande men jag vet att när det väl är vinter kommer jag klaga på att det är för kallt. Varför är man aldrig nöjd för? ;)

Titta vad mörkt det är!


Nu sitter vi bänkade framför Mamma Mia och denna lilla tös har börjat åla sig framåt nu och är aldrig stilla haha. 


Sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0