Regn

Torsdag och snart helg igen! Lite piggare idag men inte mkt så de blir ytterligare en dag i soffan och sängen tsm med A. Nu när jag ligger i sängen ser jag att de har börjat duggregna lite så himla skönt. Jag vill ha ÖSregn en heldag! Fan va de vore skönt. Dock luktar det så himla illa nä de regnar här då det bara är smuts men ändå. 

Idag ska jag inte göra någe alls, bli frisk bara. Ska laga mat också och idag blir det fajitas :) Mumsigt värre! Synd för mig bara som inte känner så mkt smak.

Igår kväll till middag blev det fisk, hela fiskar som låg på tallriken när jag kom ut i köket. De trodde inte jag skulle tka om det så det var väl kanske tur jag inte kände någon smak? Åt iaf upp mina tre fiskar utan att veta vad de smakade haha. Efter det kollade M och jag på filmen som heter typ YES eller något. Lite kul faktiskt haha. 

Nehe, nu ska jag se om A vill sova lite! Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0