Sängdags

Kollat på så sjukt roligt och konstigt program som heter: Frank en la jungla (Frank i djungeln). Han gör allt och gillar alla djur, folk ringer till honom när de har ormar i toaletten, köket och andra äckliga saker! Han springer omkring i Thailand och hjälper folk och det roligaste han har foppatofflor och då klättrar han i träd och har sig. Fan va kul program ändå haha.

Efter det blev de en film som jag redan glömt vad den hette men bra va den iaf! 

De jag skulle säga var att nu när det är kallare på mornarna och kvällarna så har jag slutat att ha fläkten på på natten och vaknar jag på natten så fryser jag så jag måste krypa ner under påslakanet och fatta vilken skön känsla haha. Så imorse när jag vaknade frös jag så mkt så jag va tvungen att ha huvudet under också så nu ligger jag faktiskt här i både trosor och en t-shirt. Får se hur det känns att sova med en tröja för de va länge sedan jag gjorde det måste jag ju säga men va varm tror jag nog inte jag kommer va men det återstår att se imorn.

Så mkt kläder jag har på mig denna natt har jag ju inte ens på mig på dagarna och har nästan inte haft sedan månader tillbaka.

Nej nu ska jag sova, lång jobbdag imorn väntar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0