September

Ja, nu var det ett tag sedan det hände någe här igen. Men har fullt upp på dagarna, det är värre än vanligt nu känns det som. Har en till att ta hand om nu som inte vet mkt alls ;) men så äre.. 

Igår var jag ledig, började dagen med tennis i värmen borta hos Ulla, 2,5 timme senare var jag hemma och då åkte vi till stranden några timmar innan vi åkte hem fritierade kyckling och käkade. Efter det hann jag med en snabb siesta på ca 40 min innan det var dags för lite jobb då M var tvungen att fixa bilen. Senare, bad i poolen och chill. M åkte till Lorca för att shoppa lite så jag va ensam hemma mes barnen och det var inga problem. Badade dom och sedan somnade A på en gång och I och jag tittade på film och slappade innan de andra kom hem. Det var skönt då jag inte vart utan gästen en min sedan han kom typ. Detta var vad jag behövde.
Igår var det en vecka var tills jag fyller 21. Ines fixar och styr och ska göra så mkt saker för mig haha. Fick ett grattiskort från Sverige igår iaf :) Vi har nu gått in i september och det är galet. Det händer lite saker framöver nu! Nästa helg blire en lite resa med familjen här och så så det ska bli kul :)
Nu är dags att jobba igen! Får se va kvällen har ett erbjuda, känner bara för att vara för mig själv, läsa en bok och slappna av men det återstr att se och jag tror inte att det blir så haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0