Shoppingcentret i Lorca

M var tvungen att åka till Lorca för de ska ha speciella kläder på jobbet nu tydligen så jag åkte med med barnen och blev så grymt sugen på att spendera en dag där bland alla affärer. Idag va jag med barnen på alla lekställen som finns och nu har vi precis kommit hem. 

Shit jag älskar verkligen köpcentret där :) Hoppas på en dag där snart! Har vart ganska så duktig och sparat lite pengar de senaste veckorna också så har lite pengar nu iaf haha ;)

Imorn äre onsdag vilket betyder att jag är ledig och alltså ställer kl på åtta för att spela tennis kl nio. Men vad gör det liksom. Sa jag det förresten att mitt racket gick sönder förra veckan?? Har alltså inget nu igen så får låna ett annat av Ulla, får se om jag kanske hittar något billigt man kan köpa om dt skulle va nödvändigt! Men de återstår att se! Annars får vi väl spela paddel för det racket är fortfarande helt!

Nu ska jag krypa ner i min fåtölj och kolla tv och hoppas det är någon film ikväll. 

Hasta mañana! 


Kommentarer
Postat av: sofia

Svar: vad bra att jag inte är ensam om att inte gilla blodpudding:P

2011-09-20 @ 22:04:25
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: elin

din blogg är jättebra! :)

vill själv åka utomlands & jobba så kul att läsa om hur det är för andra<:

kolla gärna in min lovebasket om du har lust :) & klicka på den gula länken för att rösta om du tkr om den :D

Postat av: Sandra

Japp jag har bott i marbella hela tiden, kom hit som aupair först sen pluggade jag spanska heltid i 3 månader, sen började jag jobba lite varstans och det gör jag fortfarande :)

2011-09-21 @ 14:30:55
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0