Sjuk

Då var det min tur att få lite feber, hosta och snor på köpet. Men så är det! Har sovit skitdåligt inatt, kunde inte ligga annat än på rygg för då forsade snoret ut och det var inte lätt det heller för de va så svårt att andas. Snöt mig och snöt mig men de hjälpte inte! Känns som jag legat i sängen i flera dagar och försökt somna men inte lyckats. 

Nu har jag legat i soffan i 1,5 timme och inte gjort någe alls och ska fortsätta med det tänkte jag. Hade tänkt storstäda I:s rum idag men de får bli en annan dag för idag orkar jag inte. Ska sätta på en film, dricka te och bara gosa ner mig i soffan tills det är dags för hämtning på skolan och matlagning. 

Ha en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: Karolin

Usch vad jobbigt :) Krya på dig!

2011-09-27 @ 11:10:52
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0