Snickerskakor

Vaknade i morse och var grymt seg. Fortfarnade inte helt återställd efter den stressade helgen i Sverige men det är det värt så. Slappade lite i soffan med A innan jag kände mig lite piggare, käkade lite frukost och sedan gick vi till Mercadona och handlade lite inför mitt kakbak som stod på schemat idag. 

Blev snickerskakor och om det var goda eller?? Shit, kommer inte kunna sluta äta och baka dom! Hoppas de andra tkr om de också bara. Ines och jag älskar dom iaf! Det blev inte med sirap utan honung ist då jag inte hittade det på mercadona. Men det funkade så bra så! 

Efter det hämtade vi I i skolan och gick hem käkade mat och nu har de kollat på Mamma Mia medan jag städat av lite här hemma. 

Nu ska jag packa väskan och vagnen och bege mig till stranden med barnen, var ett tag sedan vi va där nu så det är på tiden tkr jag allt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0