Snoriga familjen

Alal snorar och har sig här hemma. Man märker att I har börjat skolan nu, då belv hon snorig och hostig direkt och har redan hunnit smitt av sig på allihopa och nu idag har jag nyst massa och har så ont i halsen nu. Inge kul men så äre! A börjar bli bättre iaf så det är skönt! 

Va och kollade i en ny affär som öppnat i närheten här idag Superchina heter den och det är ett lager hus med allt typ från kökssaker till smink till kläder till utemöbler, ja allt! Lite kul faktiskt! Annars har jag inte gjort så mkt idag, fixat och kollat runt lite här på internet och sedan lagat mat och nu börjar jag jobba igen till 22.30 ungefär eftersom att R är på möte i Barcelona idag. Stackarn är helt förstörd inte vart ledig något i helgen jobbat 08-22 och haft fullt upp med allt inför öppningen och tävlingen av golfbanan och idag åkte han 05 i morse så han är inte pigg ska jag lova er. 

Blev grymt sugen på räkmacka så ska nog fixa varsin till mig och M när hon kommer hem från jobbet ikväll tror jag. Om jag hittar räkor i affären här nere annars blire bara ägg tror jag. 

Kom förresten på mig själv för någon dag sedan att jag har börjat räkna på spanska utan att tänka på det. När jag stod och räknade antalet skedar till vällingen kom jag på mig själv när jag sa cinco jag bara va har jag stått här för mig själv och räknat på spanska och ja antagligen så det var bara att fortsätta! 

Nu ska jag snyta mig och I när jag ändå håller på. Fan va jag hatar att va förkyld. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0