Solfjäder

Jaha, glöm typ att jag skrev att det var mulet i morse för det försvann ju såklart lika fort! Men A och jag begav oss ut för att kika runt lite och så iaf och det var varmt! Tur att man har solfjäder man går omkring med hela dagarna. Utan en sådan klarar man sig typ inte här.

Jag tror den jag äger är i Sverige och där gör den absolut ingen nytta men I har många så tog en av dom idag och måste köpa mig en egen alltså! Finns så många fina också! 



Eftersom vi är i Spanien så lyckades jag inte hitta krossad ananas så fick krossa den själv när jag kom hem och så fanns det inte creme fraiche åt det hållet så fick gå hela vägen hem och vidare åt mercadona men hann precis innan jag skulle hämta I i skolan. Hem slänga ihop pajskal och in i ugnen och sedan börja lite med maten och när de kokade göra klart pajen och in i ugnen igen och maten var precis klar när M kom innanför dörren och hon tyckte om både pajen och fisken så det var kul :)

Tror jag bara ska ha en hemmakväll med barnen idag, bada och leka i poolen och så. Orkar inte gå till lekparken eller stranden eller något känner jag. Får bli en annan dag! Men skönt det med. 

Inte så trött idag så lyckades inte somna på siestan, lite störigt måste jag säga men så äre haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0