Solig härlig dag

Igår kväll käkade vi inte förrän 23.30 och då blev det grillat asgott kött som jag inte kommer ihåg vad det heter på svenska men gott var det iaf och sallad till det :) Iskallt, asgott vitt vin och till efterrätt blev det mina snickerskakor som verkligen har blivit en favorit i huset!

Söndag den 18 september och solen skiner och det är grymt skönt. Ja, vissa dagar är det jobbigt med denna värmen men vissa är det så skönt. Idag är en sådan dag det är skönt! Vaknade, tog på mig bikinin, käkade frukost sedan satte jag mig och läste lite och badade om vart annat! Grymt skönt! Nu går vi omkring här i bikini allihopa så underbart! Kan inte klaga! 

Nu är det snart dags för matlagning och idag blire köttgryta, mumma! Eftermiddagen vet jag int vad som händer men ett strandbesök känns inte helt fel men det återstår att se. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0