Storstädning och omöblering

Oj oj oj, vad jag har hunnit mkt fredagen den sista september. Jag började med lite frukost och sedan satte jag igång att rensa, damma, moppa och ha mig på I:s rum. Snacka om att det var väldbehövlgit eller, shit va äckligt de va under sängen haha. 

När de va tomt och alla leksaker va ute typ så tänkt jag varför inte försöka göra om lite, det är ju alltid kul med lite nytt eller så. Jag försökte med ett förslag och de blev perfekt! Ines älskar de och R blev helt bara herregud haha. (bilder kommer) Mattan ligger fortfarande ute men tror inte vi kommer ha den någe mer där inne. Den bara drar åt sig massa smuts. Ser kanonbra ut nu, det tråkiga är bara att hon inte fattar att man leker med en sak sedan lägger man de på sin plats och så och leker med något annat. Så snart är det störkig och så igen men så är det med barn ju haha. 

Nu är jag helt slut efter denna dagen så nu kommer snart M hem, jag har tagit mej en skön dusch och ska nu sova siesta snart för det är verkligen välbehövligt idag! Men först frukt till A då hon vaknade nu hörde jag!!

Ikväll är det jag och R med barnen hemma då M ska ut och käka med jobbet. Får se va vi hittar på. Ha en bra fredagkväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0