Tatuaje

Det är extremt vad jag är sugen på en ny tatuering nu alltså! Helt galet. Snart ett år sedan jag gjorde min tredje så det är dags för en ny nu igen tycker jag men har sagt att jag ska vänta tills det är lite svalare här då vi badar och är i solen varje dag så det får jag klara mig till. Typ nov kanske.

För nu vet jag att det är jobbigt att tatuera sig i solen och inte kunna bada och så. Visst att man kan det men man ska ju helst inte det! Så har lite tid på att tänka vad jag verkligen vill göra och vart! Har några idéer men får se!

Innan jul ska jag iaf ha en nu har jag tänkt! Så nu håller jag tummarna och hoppas att det blir bra! Antar att man inte behöver boka tid för långt i förväg här eftersom att vi är i Spanien och bara kan komma in och säga att nu vill jag klippa mig, tatuera mig och allt. Har väl inte fullt upp i en så liten stad som Aguilas heller antar jag! Bokar väl en dag innan eller bokar inte alls, får se hur det blir! Grymt sugen är jag iaf!

Men som vanligt är jag så rädd för att det ska göra så himla ont eller kittlas för mkt så jag inte kommer kunna sitta still och det blir fel för jag rycker till. Är ju verkligen LIVRÄDD för nålar men detta (när det väl gör ont) är en skön ondhet och älskar ljudet när man sätter igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0