Bilder

Jobbig dag idag, grymt trött men så äre. Har legat lite i solen, badat i poolen och lagat mat (kött och sallad). Nu sitter jag i fåtöljen, A sover och I sitter vid datorn och kollar cantajuegos! Ska snart börja fixa lite för jag tänkte att det får bli en sväng till lekparken om en timme typ. Orkar inte gå till stranden känner jag det får bli imorn ist! 

M sa till mig idag innan hon gick iväg till jobbet igen att gud va jag längtar efter att få ta på mig jacka och kängor och gå omkring i. Kunna gå ut och gå promenader och vilja sitta ute i solen på ett mysigt café. Och ja, jag måste väl hålla med att jag längtar med till det men när vintern väl är här så kommer vi klaga på att det är kallt så man är ju aldrig nöjd. ;)

Tog lite kort idag på lite av kläderna jag hade med mig hemifrån, ursäkta bilderna men så äre. Bara stå ut! 


Klänning


Bakifrån! Grymt skön och perfekt för stranden!


Tröja av Sara och Carina :)


Detalj!


Svart bikiniöverdel från H&M och en likadan i rosa


Och även denna bikini från H&M


Och denna fick också följa med till Spanien. Hoppas på ett paket hemifrån med i slutet av veckan eller början av nästa med ännu fler bikinisar. Lite bikinitrosor och en överdel. Nice!


Stora tjejen har fått en liten tand när jag vart borta i två dagar! 


Ännu större tjejen! :)


Hittade även några fler bilder sedan Ida va här. Vet inte hur jag kunnat missa dom kanske för jag inte brytt mig om kameran eftersom den gick sönder då men nu har jag iaf tagit med pappas hit så har en nu och det kanske blir lite fler bilder!


Söta tjejer som antagligen är på väg mot karatefyllan


Söt tjej redo för lite fajitas?


Byxorna på G också hahaha.

Nej, det var ett blandat inlägg nu ska jag fixa lite frukt innan vi drar till parken!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja soffi det kommer bli jättekul med praktik i Bolivia! Blir avis nät jag läser dina inlägg om sol och bad hela tiden dock!! Hörde om att du kommit hem och överraskat, kul ju :) simon svensson heter han :) puss

2011-09-13 @ 12:54:08
URL: http://saragreens.blogg.se/
Postat av: Karoline

Din klänning är apsnygg!

2011-09-22 @ 14:45:35
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0