Vad händer efter detta då??

Har börjat tänka så himla mkt på vad jag ska göra efter detta när jag inte är au pair längre. Visst att det är ca 5 månader kvar men ändå! Har fått så mkt frågor om det med så det gör ju inte att jag tänker mindre på det iaf!

Det finns så mkt jag vill göra så hur ska jag kunna välja?? Aja, har ju typ inga pengar iaf så får väl gå efter det kanske ;P Vill se så många länder och uppleva så mkt saker, jag vill (kanske inte vill vill men) ta ett körkort (men vågar jag?), flytta till Spanien, plugga spanska och jobba, vill bila hem härifrån för att få se lite mer av Spanien och bara ha kul! Det var lite av alla saker som snurrar runt i min skalle nu! Men hinner säkert komma på massa fler saker på dessa fem månader så återstår att se va som händer. 

Är iaf grymt sugen på en vecka utomlands nu (jag vet att alla säger att jag bor utomlands) men det är inte samma sak för nu bor jag här och som sagt så kände jag mig inte hemma när jag va hemma en dag förra helgen. En vecka utomlands med vänner sol, bada och bara ha det bra vore inte helt fel!


Egypten april förra året

Är även grymt sugen på att shoppa. Blir glad när jag öppnar min garderob nu och ser att jag har lite nya höstkläder som jag säkert kommer kunna använda ganska så snart. Slippa gå runt och så äcklig ut i tråkiga shorts och ett linne som jag gjort nu sedan maj! Snacka om att man är trött på alla dessa kläder eller?? Min garderob är full (smockfull) men känner på mig att snart blir dt en tripp till Plaza Aguilas för lite shopping! Eller om jag har en ledig och ensam dag snart så tar jag bussen in till Lorca och spenderar en hel dag på köpcentret där med alla affärer, H&M, Mango, Zara, Bershka, Strasivarius och alla verkligen alla! Har inte vart där på flera månader nu så är grymt sugen på en dag där! 


Tillbaka till verkligenheten nu kanske. Det är lördagen den 17 september, jag sitter ute på terrassen, A sover och de andra är i Lorca och spelar golf. Vaknade upp och dt var lite mulet ute och det hurrar vi för! Men tror nog solen är på väg fram nu, det ser ut som det! 

Nu ska jag doppa mig i poolen bara för att jag kan! ;) 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag har bott i Spanien i 2,5 år nu.

2011-09-17 @ 20:45:03
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0