åka bil

Söndag och en bra sådan. 

Gårdagen var det pajfest ;) Nej men familjen var här och käkade och slappade, de blev några glas rött och pajer. Gott gott! Tidigt i säng då vi va grymt trötta. 

Imorse åkte pappa och Helene till Öland och jag slapapde lite i soffan och sedan gick jag till mormor för mat och fika och efter några timmar där gick jag bort till farmor och farfar och farfar och jag åkte ut till stugan och körde bil. Gick väl bra idag med tycker jag.

Åkte på rätta vägen hem och genom Sjundhult och vidare där bortåt så jag fick köra massa idag :) Himla skojjigt! Hemma efter den turen tog jag en kort promenad men de var kallt så hem och en varmt ducsh och nu har jag suttit i soffan ett tag och kollar på BB. 

Om en timme är det sängen som gäller för imorn blir en lång dag. Valborg spenderar jag i Gullringen och det blir nog trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0