Besök på sjukhuset

Jaha, natten va jobbig. Kunde för det första inte somna och foten värkte och allt va bara jobbigt men till slut lyckades jag få några timmars sömn men vaknade vid fem och var pigg och hade ont i foten så de va bara till att gå upp. 

Vilket var lättare sagt än gjort. Fanns inte en chans att jag ens kunde nudda lite med foten i golvet idag, herregud va jobbigt det var att gå på toa och allt. Stoppade lite saker jag behövde i en väska och hoppade upp för trappen. Tog panodil och la mig i soffan och kollade film. 

Har ringt sjukan för att få en tid och de skulle ringa upp runt nio hoppas jag får en ganska så snart så slipper jag tänka på det mer idag förhoppningsvis. Hoppas bara det är stukning och inget annat jobbigt nu.

Något positivt är ju iaf att Lina ska komma till mig en sväng sen :) Tjoho va kul! Det var inte igår inte. Nu ska jag läsa boken lite och hoppas att det ringer snart. 

Ha en bra dag i snön och kylan! Tur att man inte kan gå ut typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0