Bokat och klart

Fick mail idag och nu är resan bokad. Skulle åkt på torsdag men lite fel med bussar och sånt så åker på fredag ist :) Kommer flyga från Växjö, det har jag aldrig gjort ska bli kul att komma till en ny flygplats haha ;) Inte så stor antar jag men skönt att inte behöva åka så långt. 

Sammanlagt innan jag är "hemma" så hinner jag va på resande fot i ca 16 timmar. Det tar på krafterna men så är det. Det är de värt! 

Så nu sista veckan i Sverige på ett tag. Blir mkt sista veckan nu med packning, tvättning, träffa folk och massa sånt. 

Idag har jag fredagsmys med mig själv, det är skönt känner jag. Fruktsallad, hemmagjorda knäckebröd och te. Sitter under filten och kollar på Let´s dance och inväntar New girl och BB. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0