Dansa pausa

Vet inte vart jag ska börja. Borde räcka att skriva att gårdagen var sjukt rolig och väldigt speciell. Kvällen innehöll det mesta. Mys hos Hanna E med laget vilket vat trevligt, hemma runt halv elva och då var det värsta draget. Ledarna släppte loss verkligen. 

Det blev dans, lekar och mkt skratt. Kommer en ganska fartig låt och då säger Håkan att den här brukade jag dansa tryckar eller något i den stilen iaf. Så det var bara att sätta igång, jag hade dock inte valt den låten till tryckare men så blev det iaf. Då va Johan snabb med kameran. Men vad gör man inte för att få va med på seriepremiären nästa fredag mot Hjorted? Jag SKA va med så ska försöka träna bara för att jag vill men det återstår att se hur de blir med det, 

Till slutet blev det ännu mer dans till de spanska låtarna och JA, vi höll igång. 03 gav vi upp och sängen var skön då måste jag säga men vaknade tidigt iaf och då var man inte pigg. Trött så in i men nu efter en dusch känner jag mig fräschare. 

Disken såg heller inte så lockande ut när man kom upp i morse. Hela bänken var smockad med glas, tallrikar och ölburkar. 40 min senare var det diskat. De tog tid men nu är det gjort iaf. Det är minus med att inte ha diskmaskin om man är mkt folk.

Resten av dagen blir lugn, ska åka och handla sedan blir det film eller något antar jag. Ska komma på någong god mat att käka också!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0