:)

Hunnit med mkt saker idag. 

Började med en sväng hos mormor, vi fikade och pratade. Efter det gick jag till stan och beställde studentskylt till Julia så nu är det klart också. Förbi apoteket på vägen hem också för att köpa en kräm jag måste ha med mig.

Väl hemma satte jag igång med städningen som jag sagt jag skulle göra idag, dammning och dammsugning klart. Lagat och ätit mat, diskat och nu stör jag mig på att det regnar men antar att jag inte ska klaga ner på vädret nu. Jag ska nog rättare sagt njuta av vädret för nu kommer jag säkert inte ha så mkt regn denna sommaren heller. 

Två timmar kvar till pappa kommer hit och vi drar ner till träningen. Handla måste vi också göra för det finns knappt något ätbart i kylskåp, frys eller skafferi.

Har laddat ner lite ny musik som jag ska slänga in på ipoden nu om det funkar som jag vill så det är klart tills det är dags att bege sig och lite sådana saker. 2,5 månad sedan jag lämnade familjen och nu är jag snart på väg igen :)

Fick ett mail igår där stora tjejen som fyller fem på lördag skrev: Hej, jag vill att du ska komma tillbaka och jag kommer alltid älska dig och det bästa är att jag fyller 5 snart. Pussar Ines! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0