España

Gårdagen var bra. Kursen gick bra och de andra också men blev lite avis på tjejerna när jag satte mig i bilen och den svämmade av påsar från alla affärer. Men så är det jag får väl shoppa i sommar. Men inte för mkt MÅSTE få med mig allt hem men vet antagligen hur de kommer att bli med det. 

Idag, onsdag kommer Sandra på besök ett tag och då blir det en sväng ner till stan, vilket inte va igår säger jag. Blir kul att träffa dom igen och lilla Alexander :) Ska även ut och köra lite ikväll med farfar hade jag tänkt. 

Det mesta av sommarkläderna ligger redo att åka i resväskan så jag är klar att åka när som nu :) Får se om jag hinner fira valborg här innan eller om de blir så att jag åker i helgen. Ingen aning det är det som är lite kul alltså. 

Nu ska jag se klart BB och sedan blir det dusch och fix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0