Första dagen

Hemsk natt med feber och grejer - svettats, frusit, svettats, frusit o.s.v. Men hade saker jag va tvungen att göra på morgonen så det va bara att ta tag i det.

Lyckades få på mig ett par gåskor idag med snörning och allt, visst att det gjorde lite ont men inte mkt så det va härligt. Det var även första gången på länge jag gick ut och gick och det blev en kort långsam promenad ner till stan för lite småfix och hem igen och vägen hem var grymt jobbig. 

Helt slut när jag va hemma då gjorde jag mina övningar innan jag hoppade in i en skön varm dusch och nu sitter jag och kollar på vädret som är helt sjukt konstigt idag. Solsken, klarblå himmel, snö, hagel, och så håller det på. Konstigt att de kan va så tycker jag! Tur jag hann in innan de börade snöa iaf. 

Nu är jag sliten och intar därför soffan några timmar innan jag ska laga mat till pappa och Helene som kommer och äter här idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0