Jobbigt läge

Kanonbra dag igår i i Mörlunda med brudarna :) På kvällen blev det kalas här vilket va trevligt!

Idag laddade jag för fotboll och satt första halvleken på bänken och får hoppa in när en blir skadad i knäet och efter ett tag inne på planen 20 minuter eller något kanske så är det min tur att gå bort från planen med stukad fot. Ont så in i.... Inget kul inte! 

Blir så arg när jag känner att jag kommit igång med träningen och allt igen så ska detta hända. Nu hoppar jag på kryckor och har bänkat mig i soffan för kvällen och kanske natten. Foten värker och det går inte stödja på den mkt alls. 

Nu håller jag bara tummarna att jag blir bra snabbt. Resten av dagen blir det vatten, godis, film, BB och bokläsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0