Kommer jag våga??

Har äntligen tagit tag i lite saker nu när jag släppt kryckorna och kan röra mig lite om dagarna. Har tvättat, bytt sängkläder, dammsugit och lite sånt smått så de nu känns lite fräschare här hemma. Mina dagar ser fortfarande likadana ut i stort sätt - pussel, läsning, tv och dator. 

Idag har jag även beställt blankett för körkortstillstånd som kommer hem nästa vecka så jag kan fylla i det och skicka in och då behövde jag även synintyg om jag va och fixade idag så nu är det snart på G också. Men fråga är om jag kommer våga kör? Tänk första gången jag ska sätta mig bakom ratten, de kommer ju bara kännas så fel. Kommer va livrädd men hoppas jag tycker det är kul när jag väl har testat några gånger så detta kan rulla på och gå fort när jag väl börjat. 

Nu ska jag bänka mig i soffan resten av kvällen! Ciao

En sommarbild bara för det är mkt inlägg utan bilder nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0