Kraftig stukning

Carina hämtade mig och vi åkte ner mot sjukan och trodde vi skulle få vänta hur länge som helst men det gick rätt så fort iaf. Träffade en som sa direkt att detta måste röntgas så det var bara att gå vidare ditåt och vänta lite och sedan in och ta kort och när jag satt där och väntade och läkaren kom ut och skulle säga hur det såg ut trodde jag han skulle säga gips faktiskt.

Men nej, kraftig stukning och så är det något som är lite vad han nu sa kommer inte ihåg. Inte av men lite konstigt på något sätt men det kan va från tidgare skador också. Det var skönt men det är linda runt foten i några dagar som gäller och kryckor tills jag kan gå lite på foten och ingen träning på några veckor. 

Att höra det sög! Nu när jag kommit igång med träningen och allt, det är så jäkla självklart att det ska hända mig också. Men får se det positivt att det inte var brutet för det trodde jag för denna smärta, shit säger jag bara! Kan inte ens nudda foten i marken typ och inte hoppa så länge för jag får ont i armar och händer. Kul vecka jag har framför mig känner jag.

Nu håller jag på att laga mat vilket tar tid när jag inte kan använda händerna typ till att ta med mig saker men det funkar och nu är det inne i ugnen och snart kan jag förhoppningsvis äta. 

Hanna kommer och hämtar mig ikväll så åker vi ner till träningen en stund och tittar vi skadebarn ;) Hoppas inte det är iskallt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0