Lagmys

Lördag och jag har GÅTT ner till sjukhuset, inte för att det är långt men ändå, så långt har inte jag gått på länge. Där nere träffade jag en sjukgymnast so klämde och tittade på min fot och grejade och sedan fick jag lite övningar och grejer som jag ska börja göra nu. 

Får även gå ut och gå korta promenader om det inte gör ont och foten svullnar så jag är överlycklig. Det tänker jag göra :) 

Lagmys/fest eller vad man vill kalla det ikväll och jag blev bjuden för alla tränarna ska vara hemma hos mig och det känns inte så kul att va hemma då kanske haha ;) Så jag tar med mig vinet och drar mig mot Hanna E ikväll. Kommer nog bli trevligt! :)

Hjälpte pappa lite med dukningen och salladen så han slipper göra det antar han ska grilla och det också så. Nu sitter jag och väntar på ett spännande skypesamtal. Lite nervös men det ska nog gå bra! :) Mer om det någon annan dag! 

Nu ska jag ta på mig lite kläder. Ha en bra lördagskväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0