Linköping

Igår blev det mer bilkörning och några timmar i stugan med farfar. Kul kul. 

Idag har jag inget att göra och fick igår ett sms av syrran som undrade om jag ville följa med till Linkan idag och hämta henne balklänning och grejer och det säger man väl inte nej till. Speciellt inte i detta pissiga väder som suger!! Snö?? Va fan det är ju snart maj! 

Skulle ge vad som för att få komma iväg till Spanien! Men tyvärr funkar det inte så får göra det bästa. Lär bli en kul eftermiddag iaf, det är jag säker på :) Pernilla följer med och kanske Timmy? Återstår att se. 

Morgondagen åker jag också till Linköping med Helene hennes syster och barn och lite för att hälsa på hennes dotter och kolla på ett band som spelar och lite sånt. Ska bli trevligt :) De andra sover över men inte jag eftersom jag är allergisk mot katter känns inte det som en bra idé men kul blir det iaf :)

Nu måste jag springa och klä på mig, snart kommer faster:)

Ha en bra helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0