ÖVERLYCKLIG

Kan inte tro att det är sant alltså. Shit, kan nog inte va gladare just nu. Fick ett mail för några timmar sedan från "min familj" i Spanien och de undrade om jag ville komma ner och hjälpa dem med barnen till augusti. Jag trodde de var ett skämt men hon ringde upp mig på skype för ett tag sedan och sa att hon frågar ifall. Hade inte trott jag skulle säga ja.

Så nu letar de flygbiljett till mig och inom en snar framtid sitter jag på ett plan igen. Jag kan inte va lyckligare just nu! Ska bli så kul att få träffa alla härliga människor där nere igen och få umgås med denna underbara familj ytterligare en sommar. 

Känns overkligt men det är sant. Vet att jag har sagt att jag ska ta körkort innan men nu är det så att detta erbjudande går före och kan fortfarande kör och plugga under tiden så det ska nog rulla på bra iaf när jag kommer hem hoppas jag. 

Packningen blir också lättare denna gång, dels för att jag reda har massa kläder där nere och att jag vet att man INTE behöver några tjocka kläder och allt sånt. Det är toppen! 

Behöver nog inte säga så mkt mer utan att en flytt till Spanien väntar!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0