Påskbravader

Nu är påskfirandet över för min del. Blev inte riktigt som jag hade planerat men det blev bra iaf :) Efter påskmat, snapsar, vin, öl och allt vad vi drack i fredags fick jag för mig att åka in till Köket och fick med mig Angelica och Patrik så där kom jag med en stövel, en toffel och kryckor.

Kände att jag ägde hela Köket! Inte riktigt kanske men kul att träffa lite folk iaf, vi gick (jag hoppade) hem hit efter på natten och när vi va hemma kom vi och tänka på varför vi inte tog taxi för. Ofta men inte tänker på det liksom?! Aja, de gick bra iaf i all snö och jag kände inte igår att jag hade hoppat så långt, ingen träningsvärk eller ont i händerna eller något så det var inte illa haha ;)

Väl hemma blev det varma mackor och sedan däckade vi alla i sängarna runt 03, jag vaknade 08 såklart och gick upp, kollade tv, pusslade och latade mig till de andra vaknade några timmar efter. Sedan var det dags för dusch och fix igen inför ytterligare en dag med godsaker.

Gick in till grannarna med massa folk och åt, pratade, spelade paketleken och hade de trevligt :) Kul att alla "barnen" var med, de var länge sedan. Drack typ inget alls och somnade tidigt redan efter tolv och vaknade åtta och pusslade (nytt för klarade de andra igår) och slappade lite innan vi åkte till farmor och farfar och käkade påskmat. 

Nu sitter jag hemma igen, ska bädda rent i sängen, duscha och gosa ner mig i soffan och vänta in BB och ha de skönt resten av kvällen. Imorn kommer mina fina städflickor på besök och de blir babbel och massa sånt kan jag tro. På kvällen bjuder jag syrran + pojkvän på tacos :)

Nu slutar jag efter ett långt och rörigt inlägg, detta var iaf min helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0