Sjukbesök?

Dags att ringa till sjukan imorn igen och se om jag får komma ner en gång till och om de gör något, kanske ytterligare en röntgen för foten är inte bra. De gör ont uppåt smalbenet nu och har fortfarande kryckor så det är illa. Gör ont så in i.... 

Får se hur de går iaf! Suger att inte få träna, jag blir helt störd av att inte kunna röra mig som jag vill. 

Idag har jag iaf haft besök av min fina städtanter :) Fika och massa prat och Deb kommer även förbi en sväng imorn :) Så himla kul att träffa henne igen, var verkligen för länge sedan. 

Nu på kvällen har syrran och Tom varit här och käkade tacos :) Nu ska jag sätta mig vid pusslet någon timme igen innan jag intar soffan framför BB. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0